Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Wszelką korespondencję (podania, wnioski, oferty, inne) należy składać w kancelarii ZDM w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku lub wysyłać za pośrednictwem poczty. O sposobie załatwienia sprawy ZDM powiadamia zainteresowanych pisemnie w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.

Skargi i wnioski

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich oraz Zastępcy Dyrektora przyjmują w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 15.00-17.00, po uprzednim umówieniu się:

Zgłaszający powinien podać nazwisko i imię oraz określić, w jakiej sprawie się zgłasza.

Napisz do nas

Sprawy można także zgłaszać drogą elektroniczną. W zależności od tego, czego dotyczą, należy kierować je pod odpowiedni adres.

Ważne informacje do kontaktu: zdm.waw.pl/dane-adresowe/

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba