Skargi i wnioski
Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich oraz Zastępcy Dyrektora przyjmują w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 15.00-17.00, po uprzednim umówieniu się:
- telefonicznie 22 55 89 177 (w godzinach 7.30-15.30)
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kancelaria@zdm.waw.pl
Zgłaszający powinien podać nazwisko i imię oraz określić, w jakiej sprawie się zgłasza.
Napisz do nas
Sprawy można także zgłaszać drogą elektroniczną. W zależności od tego, czego dotyczą, należy kierować je pod odpowiedni adres.
- Zgłoszenie awarii przez gestorów sieci: awarie@zdm.waw.pl
- Korespondencja dotycząca windykacji opłat dodatkowych w strefie parkowania: windykacjaSPPN@zdm.waw.pl
- Korespondencja dotycząca usuwania pojazdów: kancelaria@zdm.waw.pl
- Reklamacje dotyczące opłat dodatkowych wystawionych w strefie parkowania: reklamacjeSPPN@zdm.waw.pl
- Wnioski o zezwolenie na wjazd na Trakt Królewski, identyfikatory dla samochodów ciężarowych: identyfikatory@zdm.waw.pl
- Zgłaszanie awarii przez mieszkańców (za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115): warszawa19115.pl/incydenty
- Korespondencja ogólna, wnioski, pozostałe: kancelaria@zdm.waw.pl
Ważne informacje do kontaktu: zdm.waw.pl/dane-adresowe/
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń